Vi udfører projekter, rådgivning og kurser online via. Microsoft Teams. Kontakt os for mere information.

ProcessManager’s Historie

“ProcessManager Cloud er baseret på mere end 30 års industriel erfaring og er dedikeret til at bygge effektive og værdigivende ledelsessystemer”

Baggrund

ProcessManager blev stiftet i København d. 1. januar 2004.

De to stiftere havde begge gennemført en E*MBA og mødte efterfølgende hinanden i alumni foreningen.

Her besluttede de snart at starte en virksomhed fokuseret på ledelsesrådgivning med afsæt i praktisk erfaring fra internationale virksomheder som Alcatel og Philips og med opdateret teoretisk ballast fra E*MBA uddannelsen.

Fokus lå i starten på strategi og effektivisering men skiftede forholdsvis hurtigt til at opbygge ledelsessystemer. Vægten lå på helstøbte systemer, som favnede hele virksomheden, satte kunden i centrum og fastlagde/udpakkede processer på en helt ny, enkel og visuel måde.

Software

I starten blev ledelsessystemer bygget i traditionelle værktøjer som Microsoft Excel eller PowerPoint.

Det så fint ud, men det viste sig hurtigt, at det var alt for tungt for kunderne at arbejde med, når der skulle laves rettelser og forbedringer. Det fødte ideen til, og drømmen om, et software program, der var super nemt at arbejde med, og som var skræddersyet til netop vores måde at kortlægge og udpakke processer på.

Den allerførste udgave blev lanceret i 2007 i samarbejde med Gentofte Kommunes Social- og Sundhedsforvaltning. Softwaren kom til at hedde ProcessManager, som senere også blev navnet på virksomheden. Siden da er programmet løbende forbedret og udviklet for at møde kundernes behov og krav.
Læs mere om programmet på vores international
QMS side!

ProcessManager logo menu
ProcessManager fælles areal møde PM

Konsulentydelse

Det viste sig hurtigt, at den nye generation af ledelsessystemer var helt oplagt for virksomheder, der ønskede en certificering. Eller som var trætte af gamle og tunge systemer.

Med ProcessManager Cloud kunne man etablere enkle systemer, som byggede videre på virksomhedens eksisterende systemer og information, og som netop mødte kravene i de forskellige standarder.

I dag har vi en stærk ekspertise, og gennemprøvede skabeloner, for
ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 samt ISO 27001.

ProcessManager Symbion lille fælles område

ProcessManager teamet

Kim Hjermind CEO og grundlægger

Kim Hjermind
CEO / Konsulent

Nick Hjermind Salgschef hos ProcessManager

Nick Hjermind
CMO / Konsulent

Dennis Du Krøger, programmør hos ProcessManager

Dennis Du Krøger
CTO / Programmør

Reidar Poulsen konsulent hos ProcessManager

Reidar Poulsen
Konsulent

Tobias Hjermind teknisk supporter hos ProcessManager

Tobias Hjermind
Administration

Bliv kontaktet af en af vores konsulenter

Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig inden 24 timer på hverdage