Om os

Baseret på mere end 30 års industriel erfaring er ProcessManager dedikeret til at bygge
effektive og værdigivende ledelsessystemer.

Baggrund

ProcessManager blev stiftet i København d. 1. januar 2004.

De to stiftere havde begge gennemført en E*MBA og mødte efterfølgende hinanden i alumni foreningen.

Her besluttede de snart at starte en virksomhed fokuseret på ledelsesrådgivning med afsæt i praktisk erfaring fra internationale virksomheder som Alcatel og Philips og med opdateret teoretisk ballast fra E*MBA uddannelsen.

Fokus lå i starten på strategi og effektivisering men skiftede forholdsvis hurtigt til at opbygge ledelsessystemer. Vægten lå på helstøbte systemer, som favnede hele virksomheden, satte kunden i centrum og fastlagde/udpakkede processer på en helt ny, enkel og visuel måde.

Software

I starten blev ledelsessystemer bygget i traditionelle værktøjer som Microsoft Excel eller PowerPoint.

Det så fint ud, men det viste sig hurtigt, at det var alt for tungt for kunderne at arbejde med, når der skulle laves rettelser og forbedringer. Det fødte ideen til, og drømmen om, et software program, der var super nemt at arbejde med, og som var skræddersyet til netop vores måde at kortlægge og udpakke processer på.

Den allerførste udgave blev lanceret i 2007 i samarbejde med Gentofte kommunes Social- og Sundhedsforvaltning. Softwaren kom til at hedde ProcessManager, som senere også blev navnet på virksomheden. Siden da er programmet løbende forbedret og udviklet for at møde kundernes behov og krav.

Konsulentydelse

Det viste sig hurtigt, at den nye generation af ledelsessystemer var helt oplagte for virksomheder der ønskede en certificering. Eller som var trætte af gamle og tunge systemer.

Med ProcessManager kunne man etablere enkle systemer, som byggede videre på virksomhedens eksisterende systemer og information, og som netop mødte kravene i de forskellige standarder.

I dag har vi en stærk ekspertise, og gennemprøvede skabeloner, for ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 og snart også ISO 27001.

Kontakt os og få hjælp til certificeringen!

Som ISO konsulenter hjælper vi jer gennem certificeringsprocessen på en professionel og enkel måde.
Vores cloud system sikrer at alle i virksomheden får gavn af certificeringen og at jeres best practices bliver "synlige" og løbende forbedret.

Vi svarer på mail/formularen inden for 24 timer og sidder klar ved telefonen 8-17 i hverdagene.

Du finder os her

Fruebjergvej 3, DK-2100 København Ø

Ring til os

Kim Hjermind:+45 4084 4441
Konsulent

Ring via Skype

Kontakt navn: kim.hjermind

Eller send os en mail

Kim Hjermind

Ring til os

Nick Hjermind: +45 6017 5411
Konsulent

Ring via Skype

Kontakt navn: nick.hjermind

Eller send os en mail

Nick Hjermind

Ring til os

Dennis Du Krøger: +45 3020 3620
Programmør

Ring via Skype

Kontakt navn: dennis.du.kroeger

Eller send os en mail

Dennis Du Krøger